Жовтоводський міський суд Дніпропетровської області повідомляє, що станом на початок серпня 2021 року в суді склалася критична ситуація щодо направлення поштової кореспонденції.
У зв’язку з чим, відправка поштової кореспонденції у судових справах з 13 серпня 2021 року тимчасово припинена.
З метою своєчасного повідомлення про день та час судових засідань повідомляємо про альтернативні способи для отримання повісток, повідомлень та іншої інформації із суду, в тому числі процесуальних документів :
- при зверненні до суду зазначати про всі відомі засоби зв’язку - офіційні адреси, адреси електронної пошти, номера телефонів власні та інших учасників судової справи;
- використовувати сучасні альтернативні способи для отримання повісток, повідомлень та іншої інформації із суду, в тому числі процесуальних документів, а саме:
- при подачі документів до суду надавати письмову згоду на надсилання судової повістки у вигляді SMS-повідомлень, вказуючи свій номер мобільного телефону;
- ознайомитись з датою призначення справи до розгляду на веб-сайті Жовтоводського міського суду Дніпропетровської області. Списки судових справ, призначених до розгляду за посиланням: https://gv.dp.court.gov.ua/sud0414/gromadyanam/csz/;
- отримувати процесуальні документи електронною поштою;
- отримувати процесуальні документи електронною поштою через підсистему «Електронний суд», для чого необхідно:
- зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (створити поштову скриньку електронного суду), розміщеній на офіційному веб-порталі Судової влади України за посиланням https://id.court.gov.ua/.
- для відображення справи у Вашому особистому електронному кабінеті необхідно через особистий електронний кабінет у підсистемі «Електронний суд» подати заяву про внесення даних РНОКПП до додаткових відомостей про учасника справи, в якій буде зазначений Ваш РНОКПП.
Про відновлення відправки поштової кореспонденції буде повідомлено.